Regulamin karty gwarancyjnej
KARTA GWARANCYJNA
Firma P.U.H Venti zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie Rozpatrywania Reklamacji oraz w Karcie Gwarancyjnej. Regulamin Rozpatrywania Reklamacji, Procedura Reklamacji, Protokół Reklamacyjny oraz Lista Punktów nadawczych dostępne są na stronie internetowej: www.sklep.ventilampy.pl
WARUNKI GWARANCJI
-
Wada urządzenia zostanie usunięta w terminie 14 (czternastu) dni roboczych licząc od dnia przyjęcia produktu do Serwisu Venti (wraz z wypełnioną kartą gwarancyjną, potwierdzeniem zakupu).
-
P.U.H. Venti zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu naprawy, jeżeli wymagane naprawy nie mogą być wykonane ze względu na:
-
brak części zamiennych na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
-
ograniczenia importowe / eksportowe na urządzenia i części zamienne;
-
nieprzewidziane okoliczności uniemożliwiające wykonanie naprawy
-
zaistnienie siły wyższej;
-
dodatkowy czas niezbędny do usunięcia wady.
-
-
Naprawie gwarancyjnej nie podlegają produkty, jeżeli
-
Karta gwarancyjna i potwierdzenie zakupu nie są tożsame.
-
Wprowadzono jakiekolwiek modyfikacje na karcie gwarancyjnej
-
Nie jest możliwe odczytanie danych z w/w dokumentów.
-
Punkt serwisowy stwierdził wadę spowodowaną z winy Klienta jak np.:
-
− uszkodzenie mechaniczne spowodowane np. poprzez uderzenie lub upadek;
− zawilgocenie:
- działanie środków chemicznych;
− nieautoryzowana ingerencja poprzez np. naprawę w nieautoryzowanym punkcie napraw;
-nieprawidłowa eksploatacja produktu np. zanieczyszczenia;
-niewłaściwa instalacja lub obsługa;
-eksploatacja niezgodna z przeznaczeniem;
Stwierdzenie przez Punkt Serwisowy wady spowodowanej z winy Klienta powoduje utratę wobec niej uprawnień gwarancyjnych oraz konieczność pokrycia kosztów przesyłki.
-
W przypadku stwierdzenia nieprawidłowej eksploatacji produktu przez Klienta, P.U.H Venti, zastrzega sobie prawo do odmowy dokonania naprawy gwarancyjnej produktu.
-
Punkt Serwisowy może, za zgodą Klienta, naprawić produkt niepodlegający warunkom gwarancji, zgodnie z indywidualną ofertą uwzględniającą stopień niesprawności sprzętu.
-
Terytorialny zasięg gwarancji obejmuje terytorium Uni Europejskiej.
OKRES GWARANCJI
Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą zakupu przez pierwszego Klienta końcowego.
-
P.U.H VENTI., (gwarant), zapewnia, przez okres 24 (dwudziestu czterech) miesięcy gwarancję na produkt.
-
Okres gwarancji na produkty wymienione lub naprawione nie ulega przedłużeniu po dokonaniu naprawy lub wymiany i kończy się w terminie przewidzianym w karcie gwarancyjnej, z zastrzeżeniem odpowiednich przepisów kodeksu cywilnego.
-
W przypadku napraw produktów, dla których minął okres gwarancji, dokonywanych za zgodą i na koszt Klienta, P.U.H. VENTI udziela 30- dniowej (trzydziestodniowej) gwarancji na naprawioną część.